Sharing is caring!

Daca ai ajuns sa citesti acest articol, inseamna ca nu esti la prima incercare de a renunta la fumat definitiv.

Pot sa incep prin a te felicita pentru decizia de a renunta la tutun.

Esti exact pe drumul catre o viata fericita si lipsita de acest viciu.

Pot spune ca am fost si eu in situatia ta.

Am fumat pentru o perioada indelungata (cam 8 ani) si nu m-am simtit deloc in cea mai buna forma.

Aveam momente cand fumam si 2 pachete pe zi.

Uneori aveam impresia ca trebuie sa fumez pentru a nu fi exclus din cercul social.

Foarte gresit!

Aceasta conceptie  este adanc inradacinata in mentalitatea noastra incat ajunge sa ne subjuge.

“Hai ba, ia si tu o tigara!”, “De ce nu fumezi ma? Te-oi fi pocait?”, “Oricum mori de la ceva!”etc

Apropo, daca mai sti si alte argumente, te rog sa le scri intr-un comentariu la sfarsitul articolului.

Un grup de persoane nu necesita sa fumeze pentru a se bucura de socializare.

Va spun asta din experienta proprie, am peste 6 ani de cand nu mai fumez si nu ma vad reluand acest viciu.

Asta nu inseamna sa excludem fumatorii din grup sau sa ne izolam noi.

O alta replica foarte des intalnita este urmatoarea “ma relaxeaza!”

Da! Probabil  relaxeaza.

Dar cel mai probabil relaxeaza inspiratul accentuat si drogul in sine, pentru ca ameteste.

Este o diferenta enorma.

renunta la fumat

In procesul de a renunta la fumat definitiv exista pentru fiecare cate o solutie eficienta.

Pentru unii poate este buna metoda vointei, pentru altii abstinenta, pentru altii varianta renuntarii treptat si asa mai departe.

Pentru mine a mers o alta varianta, pe care o voi prezenta in acest articol.

Am sa prezint fiecare varianta individual, pentru a putea vedea ce ti se potriveste.

Aminteste-ti! Exista o solutie pentru fiecare!

Daca nu se afla printre solutiile din acest articol, asta nu inseamna ca nu exista.

Pur si simplu trebuie sa mai cauti, iar daca vrei cu adevarat, este imposibil sa nu gasesti.

Varianta vointei este primul nostru exemplu pentru a renunta la fumat definitiv.

Poate ai zis vreodata “ba ca nu pot, nu am vointa”

Vrei sa sti care este adevarata vointa?

Adevarata vointa este sa fumezi in continuare.

Stii de ce?

Pentru ca numai un fumator are atat de multa vointa incat sa plece noaptea de acasa prin zapada sa isi cumpere un pachet cu tigari.

Numai un fumator poate parcurge kilometri intregi doar pentru alimentarea acestui viciu.

Deci problema nu este ca nu ai vointa, ci chiar AI PREA MULTA VOINTA.

Foloseste aceasta vointa in beneficiul tau si renunta la fumat definitiv!

Afla cum sa renunti la fumat

Metoda abstinentei poate fi eficienta sau nu. Metodele functioneaza diferit in functie de personalitatea fiecaruia.

Poti spune “nu mai fumez de 1 an”, dar sa te gandesti in continuare la ele.

Deja in acest caz putem spune ca este o pauza la viciu, nu o renuntare la fumat definitiva.

Totusi se stia ca unui obicei nou ii ia minim 21 de zile pentru a se putea instala.

Daca totusi doresti sa incerci cu metoda abstinentei, asigura-te ca inlocuiesti fumatul cu o alta activitate (benefica).

De exemplu, poti citi ceva in plus, poti purta o conversatie banala cu o persoana necunoscuta, sau poti face cateva exercitii fizice.

Asta depinde de activitatea fiecaruia.

Poti gasi ceva creativ si frumos oricand.

renunta la fumat

Metoda renuntarii treptate reprezinta o succesiune de metode folosite pentru persoanele care nu au vointa. Te pot ajuta foarte mult sa renunti la fumat definitiv!

Cumpara doar un singur pachet de tigari odata.

Tine pachetul in afara razei vizuale.

Fumeaza doar tigari cu filtru.

Schimba marca tigarilor o data la doua zile.

Nu tine tigarile pe birou la serviciu.

Nu fuma cand alte persoane iti ofera tigari.

Nu tine bricheta sau chibriturile la tine.

Curata scrumiera dupa fiecare tigara.

Dupa primul fum, lasa tigara jos un timp.

Nu fuma inainte de micul dejun.

Nu cumpara cartuse de tigari.

Nu cumpara un alt pachet inainte de a-l termina pe cel pe care il ai.

Nu fuma timp de 15-20 de minute dupa mese.

Nu fuma in casa.

Nu fuma in timpul meselor.

Nu fuma cand te afli in natura.

Nu fuma in vacante.

Nu fuma cand fumeaza si alte persoane.

Respira adanc de trei ori inainte sa aprinzi o tigara.

Limiteaza-te la nu mai mult de o tigara pe ora.

Calculeaza cati bani cheltui pe tigari intr-o saptamana si intr-o luna.

Fa cateva exercitii fizice in loc sa fumezi o tigara.

Incercati sa fumezi fara sa inhalezi fumul.

Scrie pe o foaie motivele pentru care te lasi de fumat si citeste-le in fiecare zi, inainte de a te duce la culcare.

Redu numarul de tigari fumate cu cate una in fiecare zi.

Aceste metode sunt descrise in cartea “Cum sa traim 150 de ani”de Mikhail Tombak.

Te ajuta foarte mult sa separi viciul de viata de societate.

Incearca sa fumezi numai in locurile special amenajate pentru fumatori.

Dupa un timp indelungat iti va fi mult mai usor sa renunti la fumat definitiv.

Afla cum sa renunti la fumat

Acum am sa iti prezint metoda folosita personal pentru a renunta la fumat definitiv.

In primul rand, de foarte mare ajutor mi-a fost cartea lui Allen Carr – In sfarsit nefumator.

Puteti gasi mult mai multe detalii ajutatoare in aceasta carte.

In al doilea rand am inceput singur sa imi induc stari de greata in momentul in care fumam.

Incepusem sa asociez tigarile si fumatul cu lucrurile care imi displaceau.

Ma raportam la fumat ca la un impediment in calea succesului.

Idee care este total contrara la ceea ce vedem la TV.

In reclame si filme vedem mai mereu personajele care isi aprind tigara dupa ce au succes, vedem cum fumeaza in timp ce socializeaza la petreceri din inalta societate, vedem celebra tigara dupa partida de sex si asa mai departe.

Toate acestea sunt folosite pentru a ne face sa fumam din ce in ce mai mult si pentru a inradacina obiceiul cat mai mult.

O alta strategie pe care am folosit-o a fost sa imi induc starea de greata cand fumeaza altcineva langa mine.

Stiu! Are un miros super, mai ales atunci cand te lasi de fumat.

Dar asta nu inseamna ca e si bun.

Daca parfumul miroase frumos asta inseamna ca trebuie sa il bem?

Toate aceste tehnici cumulate cu cartea lui Allen Carr m-au ajutat sa renunt la fumat definitiv.

renunta la fumat

O alta tehnica este cea prin care constientizam efectele nocive ale fumatului.

Doi ani de fumat zece tigari pe zi duc la depunerea a doua kilograme de gudron toxic in organism.

Dupa zece ani de fumat, cantitatea de gudron creste la patru kilograme.

Aceasta substanta otravitoare se distribuie in multe locuri din organism afectand toate functiile acestuia.

Nu stiu cat de mult ajuta aceasta practica, dar merita incercata.

Vom vorbi mai multe despre efectele nocive ale tutunului asupra organismului intr-un articol viitor.

Iata cateva solutii pentru a-ti ajuta organismul daca nu poti renunta la fumat definitiv.

Iti recomand sa consumi tinctura de propolis, suc de catina cu miere, limonada cu miere si ghimbir si suc natural de aloe vera.

Tinctura de propolis diminueaza efectul nociv al tutunului asupra organismului.

Iar catina cu miere, limonada cu miere si ghimbir si sucul natural de aloe vera sunt niste preparate excelente care ajuta organismul in procesul de detoxifiere.

Sper ca informatiile furnizate iti sunt de ajutor pentru a renunta la fumat definitv si te vor ajuta in drumul tau catre succes!

Comanda acum miere direct din stupina noastra!

Va recomand sa cititi si articolul Afla care este cel mai bun suc de aloe vera

renunta la fumat

 

 

 

Afla cum sa renunti la fumat definitiv

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

shares